🍌 CO ZROBIĆ Z BANANÓW? 🍌

Hejka!

Dzisiaj mam dla Was post, który wam wczoraj obiecałam, a mianowicie "co zrobić z bananów"
Jak być może wiecie we wrześniu banany były moim "uzależnieniem". Cały czas robiłam sobie z nich przeróżne przekąski a w tym poście pokażę wam trzy moje ulubione i podpowiem je zrobić.

1

Banany w cieście 


Z tego co wiem można w jakimś sklepie kupić "ciasto" do bananów z dodatkiem cynamonu. Przynajmniej kiedyś tak było...
Kiedy ostatnio jadłam takie banany były one w kupnym cieście, ale wiem, że jeśli w Waszym mieście nie znajdziecie takiej przyprawy (?) możecie po prostu zamoczyć banany w naleśnikowym cieście.
Następnie po zamoczeniu bananów w cieście należy smażyć je tak, jakbyście smażyli naleśniki. Najlepiej jeśli owoce przed zamoczeniem przekroicie na pół. Wtedy czeka was więcej smażenia, ale przyjdzie to o wiele łatwiej.
Gotowe banany można zjeść same, z dodatkiem cynamonu lub może nawet z lodami waniliowymi?

2

Koktajl bananowo-czekoladowy


Wydaje mi się, że jest to dość prosty przepis. Wystarczy zmiksować ze sobą w blenderze banana i kilka łyżeczek kremu czekoladowego np. Nutella <3
Przepis jest bardzo prosty a smakuje pysznie !
Ogólnie powiedziała mi o nim Liv, jeśli chcecie link do jej bloga zajrzyjcie do kilku wcześniejszych postów.

***

Niestety dzisiaj to byłoby na tyle. Niestety zdjęcia zapisywałam dość dawno i boję się , że mogły usunąc mi się podczas sprzątania pulpitu.
Przepraszam z góry, że nie ma ich więcej :/

Bye <3
Sue xxx

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz