Look 2# - Sunny days!

Hej!

Po bardzo długiej przerwie wracam do was i mam dla was look na ciepłe dni takie jak dzisiejszy <3

Na początku przepraszam że mnie nie było tu przez dłuższy czas ale byłam dosyć zajęta bo wakacje to przecież czas odpoczynku więc zajmowałam się głównie spotkaniami z Ekipą, spacerami nad jezioro itp. Blog był zawsze na ostatnim miejscu. Chciałabym wam to wynagrodzić więc mam zamiar do końca wakacji jak najczęściej dodawać posty. Będą to posty różnych rodzai. Look'i, tagi, pamiętniki itp. Mam nadzieję że choćby kilka osób napisze mi czego z tych trzech  ma byc najwięcej (szczerze mówiąc to już wiem że wybierzecie look'i)

Ale ja tak gadam i gadam a tutaj zdjęcia się same nie wstawią :3 
Zapraszam do czytania :)







koszulka - zwykły sklep - 20 zł
spodenki - H&M - 30 zł
bransoletka - pamiątka znad morza - 7 zł
sandały - zwykły sklep - 40 zł 

Fot. Dominica 

Planuję juz kolejny look i następny post. 

Bye <3
Sue xxx

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze: