"To nie prawda, że od miłości jest blisko do nienawiści. Rozdziela je chiński mur z wartownikami co 5 metrów"

Hejka!

Tak jak być może zauważyliście troszkę mnie nie było. No cóż, gimnazjum to nie podstawówka.
Dzisiaj przychodzę do Was z postem który nie ma konkretnego znaczenia. 
Istnieje głównie po to, żebyście wiedzieli że jestem, żyję, ale po prostu nie mam czasu i możliwości przygotowania odpowiednich materiałów na posta.
Nie ma większego sensu w obiecywaniu wam że bardzo ale to bardzo przepraszam i że się poprawię, bo to po prostu i tak się powtórzy. W końcu wam to obiecam a kolejny post będzie za jakieś 2 miesiące.
Ale pomimo to nie mam zamiaru rezygnować z bloga tylko dlatego, że mam dużo nauki. Zrobię to!
Pomimo, że mało osób to czyta nie mam zamiaru się poddawać!

To był krótki post z motywacją dla samej siebie, ale mam nadzieję, że wam się spodobał.

Bye!
Sue xxx

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz