🍁 ULUBIEŃCY WRZEŚNIA 🍁

 Hejka!

Dzisiaj jak być może zauważyliście przychodzę do Was z ulubieńcami września! Pomimo, że październik zaczął się tydzień temu postanowiłam dodać ten post, ponieważ mam Wam do pokazania kilka moich najnowszych nabytków, oraz trzy piosenki września ❤

1




Balsam do rąk ZIAJA - pierwszym ulubieńcem jest ten oto balsam do rąk. Kupiłam go w Rossmannie za 5.99 zł, i dotychczas świetnie mi się sprawdza! 
Ma świetny zapach kokosa i wspaniale nawilża dłonie. W sumie dziwię się, że znalazł się on w ulubieńcach września ponieważ został kupiony już pod koniec tego miesiąca. 
Pomimo, że więcej używałam go w październiku chciałam wam go pokazać i polecić! 






2

Krem B.B. GARNIER Light  - ten krem towarzyszy mi dosłownie od początku września!Używałam go dosłownie codziennie w tym miesiącu i wydaje mi się, że spokojnie starczy mi jeszcze na większą część października ❤






3

Naszyjnik "CELEBRYTKI" złoty

kupiłam go w połowie września za około 20 zł. czyli mega tanio w porównaniu z cenami w firmowych sklepach. Ma on dwa cieniutkie charms'y w kształcie kółek. Jest wykonany ze złota co mnie jeszcze bardziej dziwi w porównaniu z ceną jaką za niego zapłaciłam ❤






4


Banany 

We wrześniu moim ulubionym owocem były zdecydowanie banany! Cały miesiąc robiłam sobie z nich przeróżne przekąski bo naprawdę można nawet z jednego banana zrobić coś pysznego! Jednak nie będę wam wiele zdradzać bo w najbliższym czasie (może nawet za kilka dni) zrobię posta z pomysłami na przekąski z bananów!


5

🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶

Najlepsze piosenki tego miesiąca to:


Drag Me Down - One Direction 


🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶

Bye ❤
Sue xxx

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz