Trochę o mnie - Co się u mnie dzieje? Dlaczego mnie nie było? Kiedy ulubieńcy?

Hejka!
***
Jak może wiecie troszkę mnie nie było, ale nie będę was teraz przepraszać bo wiem że i tak wiele razy potem będę to robić. W każdym razie jest to post który mnie nie zadowala, bo po tak długiej przerwie powinnam napisać coś takiego WOW, a przez ponad miesiąc nic ciekawszego nie przyszło mi do głowy. 
***
Jednak teraz mam milion pomysłów ale 0 zdjęć więc ostrzegam że zrobienie i obrobienie ich może trochę zająć.
***
Ale.. Mamy wakacje! Szczerze powiem że zaczęłam je czuć dopiero teraz kiedy zaczęły się upały i można w końcu zrobić coś wakacyjnego! 
***
Niestety (albo stety) po wakacjach na pewno będzie nieco mniej postów więc nie będę obiecywać wam 3 postów tygodniowo bo nie mam pewności czy aż tyle ich będzie, ale jeśli będziecie na bieżąco to na pewno będę się starała znaleźć jak najwięcej czasu na bloga. 
***
Planuję małe-duże zmiany. 
Po pierwsze nieco zmienię temat bloga na bardziej związany z modą, bo ubrania w szafie się piętrzą a ja czasem nie mam pomysłów na posty :_: 
Po drugie w planach mam post który zajmie mi mega dużo czasu ale to jest niespodzianka o której na razie nic wam nie powiem. 
Będę się od teraz starała prowadzić bardziej starannego i przemyślanego bloga ale będą też posty na spontanie np. co się u mnie dzieje? 
***
No i najważniejsze!
Kiedy ulubieńcy?!
Otóż planuję ich za około 2-3 dni ponieważ dzisiaj zajmę się robieniem zdjęć, jutro przerabianiem a pojutrze zacznę pisać w końcu posta :3 
***
Tak więc to by było na tyle w tym poście :)
Do zobaczenia w kolejnych! 
***
Bye :*
Sue xxx

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz