NOWOŚĆ!

Hey!
***
Mam dla Was dzisiaj coś zupełnie nowego, a mianowicie... Foto-podsumowanie tygodnia! 
Co tydzień w niedzielę (tak.. pierwsze będzie dopiero za tydzień a to jest zapowiedź) będę robić kolaże zdjęć, które przedstawiają po jednym dniu (kolaży będzie w sumie 7), a następnie je podpisywać.
***
Wczoraj zrobiłam już dla Was mój pierwszy kolaż! Mam nadzieję, że Wam się spodobał! Przepraszam, że zdjęcia nie są robione przeze mnie ale nie mam obecnie żadnych tematycznych zdjęć, bo same zimowe, a u mnie zimy już nie ma.. 
***
Teraz macie kolejny kolaż <3 mówcie jeśli Wam się tego typu posty nie podobają, bo nie mam już pojęcia jakiego typu posty robić. Ankieta zakończona i większość mam nadzieję postów Wam się spodoba! 


Bye 
Sue <3

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz