Hejo!

Tak jak zawsze jestem tutaj dla Was z tagiem! Tym razem jest to tag (uwaga , uwaga...) o szkole!


Tak więc mam zaszczyt rozpocząć ten tag.

1. O której wstajesz do szkoły?

Około godzinę wcześniej. Zależy, czy zaczynam od wf'u, czy od zwykłych lekcji. Bo w dni kiedy pierwszy mam wf najlepiej nie zdążyć.

2. Ulubiony nauczyciel?

Moja ciocia ^^ Nie uczy mnie, ale...  A z tych uczących mnie, to pani od historii (fajnie tłumaczy i fajnie się słucha) i pan od wf'u (bo można z nim pogadać [komedia]).

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?

Zdecydowanie z plastyki :) O, i jeszcze z religii, chociaż nie można o tym powiedzieć "najlepsza".

4. Czy masz w klasie/szkole grupę z którą się trzymasz?

Tak ^^ Zwykle trzymam się z Olciakiem, Liv i Domi!

5. Plecak vs Torba

Plecak

6. Czy malujesz się do szkoły?

Niee, tylko pomatka, ale kiedy w szkole jest dzień makijażu mogę zaszaleć.

7. Do szkoły nosisz spodnie, spódniczki, czy sukienki?

Spodnie :)

8.  Czy nosisz dodatki do szkoły? Pierścionki itp.

Czasem tak, a czasem nie, bo pierścionek przeszkadza w pisaniu. :P

9. Czerwony pasek?

Taak! ^^

10. Jesz w szkole drugie śniadanie?

Tak! Zawsze :)

11. Przedmiot z którego jesteś słaba to ...?

Wf. :( Ze skoku w dal trochę dobra. Teraz się poprawię i dam panu popalić!

12. Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem?

Chodzę pieszo...

13. Zmieniasz buty w szkole?

Na wf'ie tak. Ale nie ma zasady, że po szkole tylko w miękkim obuwiu.

14. Lubisz ćwiczyć na wf w szkole?

Tak, ale jestem najgorsza (prawie) z klasy, co się niedługo zmieni.

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?

Nie! Hehe. I'm zła!

To by było na tyle! PaPa i jak znajde do zrobie PJTag wytłumacze w komentarzu jak zapytacie :)


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz